Kattvakt

Sitter med finaste rocky vid min sida. Peters katt rocky. Men han är utomlands så han lämnade över den lille till käraste syter som också hon for iväg. Så nu sitter vi här, Rocky och jag och känner oss lite övergivna.  Men lite är skönt är det också att inte ha någon som stör och ha någon som verkligen uppskattar en skinkbit eller en klutt smör <3

Jag har glömt bort att skirva av mig. Kände verkligen att jag ville och behövde det den där gången för nästan två veckor sedan. Men sen så tappade jg behovet. Så nu skirver jag av brist på annat att göra. Men det kanske är bra att inte ha behovet för då är det bara viljan som styr och det passar mig ganska bra!

Nog är nog. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0