Good day :)

Sitter på hannas och mitt rum med Melissa Horn i öronen och känner mig faktiskt glad! Kvällens planer är matlagning (makaronen och ketchup) och idol hos Lin och c:o. Så Ida kommer snart så ska vi bege oss sen! Är ledig fram tills måndag och ska njuta av helgen. Kommer vara min enda lediga eftersom schemat visar arbete måndag-lördag, tiden kvar på comma. Har fått nyheter(dåliga) från jobbet. Comma kommer att stängas ner och byta till en Deli de luca kiosk istället. Hela vår butik ska byggas om i december så jag och mina kollegor kommer bara få jobba november ut.. Mindre roligt.. Så min framtid är ovis så att säga. Men jag klarar mig alltid. Funderar på att anmäla mig på adecco, ett bemanningsföretag om förmodligen kommer behöva mycket folk innan jul. Nog om detta, det gör mig deprimerad och min glada dag ska inte bli förstörd :)

Om en vecka får jag sverigebesök och en liten Rickard kommer hit :) Längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0