Då var det söndag... igen..

Söndagen är tillbaka och jag blir alltid lika förvånad av dess lugn.. Kan ta kål på en om man inte ser upp och planerar. Planera kan jag gott göra men med tanke på hur lite saker det finns att göra för mig här så är det inte det lättaste. Men klockan visar 16.11 och än så länge har jag inte fått spader.
Det är inte mycket jag har hunnit med, men det jag faktiskt har hunnit med är inte så lite. Vi har åter bestigit the big mountain och tagit oss upp på Flöjen(som egentilgen stavas med ett norskt ö..såklart). Efter 45 minuters pustande och stönande så kunde jag för andra gången blicka ut över denna förtjusande vackra stad.
Detta är dock någonting som kommer kännas i benen i morgon.. MEN Ida och jag har faktiskt beslutat att göra detta till en tradition och vandra alla hemska backar en gång i veckan. Duktiga damer! YES!

Resten av dagen ska förmodligen spenderas i Idas sällskap. Ska besöka hennes "hem" för första gången. En till promenad med andra ord.. Hon bor nämligen 20 minuters promenad från mig. Mycket motion om man snålar med busspengar! Sen ska jag också göra mitt dagliga besök på comma och hälsa på hanna som jobbar 15-00 denna dag.

Med tanke på att det är söndag så har jag inte så mycket mer att rapportera om..
Farväl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0