en vecka..

..har gått utan att jag har skrivit något.. Det är därför jag aldrig har skaffat någon blogg tidigare. Jag är för glömsk och när jag väl kommer ihåg att jag faktiskt har en blogg som borde uppdateras, så är det alltid något viktigare som behövs göras. Så glömsk och lat kanske man kan säga att jag är :P

Men nu bestämde jag mig för att ta lite av den dyrbara tiden och uppdatera! Inte för att så mycket har hänt..
Jag jobbar på som vanligt men har endast fem arbetspass kvar, där kunder är inkluderade. Sen kommer vi får jobba 3-4 dagar nästa vekca. Då är det inventering, packning och nermontering som gäller. Efter den veckan så får vi se vad som händer. Något jobb har jag iaf inte, än! Var på Proffice här om dagen och ska registrera mitt cv på deras hemsida. Sen är det bara att hålla tummarna för att det finns något som passar!

För att komma till något lite festligare än jobb så kan säga att Winnerbäck var fantastisk! Jag, Hanna och Olav stod som trogna fan i publiken i fredags! Dock så sänkte vi nog medelålderna med säkert 20 år.. Men bra var det! Han spelade både gamla och nya låtar och vi sjöng med i det mesta. Fast vi var nog "de galna ungdommarna" i våra konsertgrannars ögon. Hanna fick skäll av tanten bakom när hon hoppade i takt med en av de fartfyllda låtarna. Om något, så var det väl det som var negativt med denna konsert.. Att man inte kunde hoppa och sjunga på den nivån man ofta vill när man ser Lasse. För många som var där hade nog varken sett eller hört honom förut och kom dit i hopp om att se en vis-konsert i lugnt tempo. FEL!! 
Jag hade en fantastisk kväll och sjöng som aldrig förr. Eftersom jag och Hanna förmodligen var de enda i hela publikhavet som kunde texterna så fick vi en del uppmuntrade leenden från de på scenen. Speciellt från Anna Stadling, hon som sjunger alla andrastämmorna. Vi tyckte självklart att detta var väldigt festligt och tog därför i ännu mer, så att självaste Lasse såg oss :) haha, vi var glada!


Ikväll är det jobb som gäller, som vanligt. Hur jag nu ska lyckas stå upp i 9 timmar med denna ryggvärk. Vet inte om det beror på min "säng" eller det faktum att jag går väldigt väldigt mycket varje dag (det blir ju lite mer än en timmer varje dag, till och från jobbet), men ryggen värker..  Som grädde på moset så knallade jag och Ida upp på flöjen igår, i raskt tempo. Ryggen blir inte gladare av det kan jag ta och berätta. Men bra motion fick vi och detta kommer att upprapas minst två gånger i veckan, utöver de två träningspassen i vattnet. Flinkare får man leta efter! ;) 

34 dagar kvar.. längtar.. 

Kommentarer
Postat av: Mor

Hej där! Kul att höra från dej, började undra om du fått influensa eller nåt...men ryggen låter inget kul! Lite massage kanske, du får be Hanna om hjälp. Var rädd om dej, vi ses snart!

Puss och kram!!!!!

2009-11-18 @ 15:57:35
Postat av: Emelie

Om jag som vän och medmänniska skulle ställa en diagnos, så tippar jag att din sk. säng är boven i dramat. Hur går det med kylan? Fått upp värmen än? Saknar dig såklart, men snart är det ju :D Vises då stumpen! KnusKlemKram

2009-11-25 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0