En liten lördag att ta död på..

Det har faktiskt vart förvånadsvärt enkelt.. att ta död på lördagen alltså! Jag rullade ur "sängen" runt 10 och umgicks med Lin tills klockan blev halv 12, då gick hon iväg för att tjäna pengar.. (hon har fått jobb så ensam kommer jag bli här hemma..) Sen somnade jag om i soffan och vaknade strax efter 13.. Sen har jag inte gjort någonting faktiskt. Legat framför tv:n med datorn i knät. Tråkigt har jag haft.. Vilken lördag va?
Men bättre blir den! Hanna kommer hit och när Lin kommer hem från jobbet så ska vi ha myskväll och se Harry Potter :D En liten promenad ska det bli av sen också.
Om de här tre veckorna som är kvar ser ut som den här lilla lördagen har gjort fram tills nu så får jag nog spader.. Tack för mig

Kommentarer
Postat av: frida

Jag längtar iallafall tills de där tre veckorna har gått =) Men hoppas du får bra sista veckor gumman =)

2009-11-29 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0