45 dagar kvar...

...tills jag stiger av på perrongen hemma i Norrköping :) 13.26 den 21 december!! Kom ihåg det!

För att återgå till mitt vanliga liv så kan jag ta och berätta att jag håller på att dö minst en gång varje natt.. Jag fryser så fruktansvärt mycket så jag tror inte att det är sant. Har med andra ord flyttat in i mitt nya rum och här slösar vi inte med elen förstår ni. Eller det finns inga element. Nästan inga alls här i Norgelandet. Bara "bärbara". De senaste nätterna har jag sovit med dubbla filtar + mitt täcke, värmefläckt, jag har leggings, raggsockar, och en tjock tröja på mig men fryser ändå. Har funderat på mössa, har för mig att typ 60% av kroppsvärmen försvinner ut genom huvudet.. eller?
Denna kyla kan ju även bero på min inte så väldigt underbara säng.. Jag sover nämligen på lustmadrass. Ingen tummen upp här inte. De är väl inte dirket kända för att hålla värmen. Som ett liten bouns så har madrassen besämt sig för att läcka lite också. GUD vad livet kan vara härligt ibland. Men som sagt, 45 dagar.......

Dagens dag består av en sovmorgon (som redan är avklarad), en runda på stan med Lin. Vi ska nog kolla på en ny säng till mig :) Sen blir det idol-mys med alla mina sambosar + hanna och ida. Dock så jobbar jag 14-19 och får rusa hem för att hinna se. Det tar ju faktiskt en halvtimme hem men jag får väl se reprisen på söndag. SOM FÖRÖVRIGT ÄR MIN LEDIGA DAG!!

Kos & klem

Kommentarer
Postat av: frida

Men gumman då, har du sån hemlängtar asså.. hoppas det blir bättre.. puss på dej

2009-11-08 @ 19:05:48
Postat av: parlan

Nu ar det det inte ens 45 dagar kvar langre :D Hur kanns det annars dara, forutom kyligheten? Ja, gud vad livet kan vara underbart. Klev precis av fran en 13-timmars tagresa och inser att jag ar i en stand dar INGEN kan ett enda ord engelska. Mysigt. Puss pa dig pyret. Hall ut och hade bra. Ring mi mammi nar du ar hemma sa du kan hemta dina stuffs:) Lova ya'! Kos & klem

2009-11-10 @ 04:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0